Swimming.. a sport.. a passion.. a life - my life!

http://www.youtube.com/watch?v=fnMD-OiNMz0&NR=1

Fick länken i morse av Pontus.. Hur kan man känna två motsatta känslor samtidigt när man ser den?
Jag blev glad, simning är ändå bland det bästa jag vet, men samtidigt gjorde det så där ont i mig igen..
Något jag älskar så otroligt mycket, men ändå får ont av.. hur..?
Orkar inte träna, samtidigt som jag är aur på mig själ för att jag inte tränar, ju längre det tar innan jag kommer igång ordentlig desto jobbigare blir det sen.. HAATAAA MIG!!!

Berättade allt för Tobbe igår, känndes mkt bättre att få göra det direkt för hnm och inte på msn eller sms eller nått..
Vi hade precis ätit och låg på hans säng och pussades, vet inte hur mycket han fattade innan men efter en stund reste jag mig upp och knuffade igen dörren till hans rum, han tittade på mig på sitt speciella undrande sätt. När jag stänger dörren brukar det vara för att jag vill gosa mer, lite privatare... men eftersom vi lixom inte börjat på något sånt så hans blick var väl inte så oväntad.
"Jag måste prata lite med dig" sa jag lågt och halvkvävt och la mig brevid hnm igen. "Du vet som jag skrev i sms:et... att jag inte mår bra..."
"Håller de på fortfarande..?!?"
"Nej.. eller.. det är inte det.. allt gör bara så ont, innuti mig" Sen grät jag.. Kommer tårarna så orkar jag inte längre kämpa emot dem.. känns så löjligt.. så svag bara för det här..?
Han förstod utan att jag behöve berätta så mkt.. Han är så underbar, så himla snäll och gullig mot mig <3 Det ända som gör mig lycklig på riktigt. Tillsammans ska vi kalra det sa han och att det bara är lite kvar nu sen är 9:an slut, det kommer ordna sig... Kanske ta en paus från träningen..
Allt gör så himla ont, men det är som att Tobbe och Pontus lyckas suga det ur mig för en stund, hoppas bara att den inte går in i er istället... Ni är verkligen allt i mitt liv, kan inte leva utan er, inget mig utan er.

Höll på att få hjärtstillestånd igår, Karo tog plötsligt tag om min handled, jag trodde hon hade sett märkena...
"Du ser helt död ut... Jag skulle bara se om du hade nån puls, men det har du knappt.." det allra sista lite skämtsamt, djup suck av lättnad.. Långärmat fram tills jag slutat och märkena inte syns längre..

6 månader med älsklingen idag <3 världens underbaraste människa <33
You and me forever my darling, forever and ever!

Jenny x Tobbe x Pontus = Jenny gladare :)

Jag föröker låta bli, men det är svårt.. det gör inte lika ont innuti mig när jag gör det, men jag vet att det är dumt :(
Vad ska jag annars göra, gråter hjälper inte, inte tillräckligt iaf...
Försöker iaf hålla skenet uppe för att ingen ska märka...
Vad ska jag göra..?!?! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0