Thank Good It's Friday!!!

Äntligen helg!!
Nationella prov i engelska hela förmiddagen sen lunch och sen fick vi sluta :)
Spelning vid 2 och sen hem och titt apå tv en stund och sen släpa sig iväg till träningen.
Funkade inte bra. Mentalt illamående eller nått.. Tvingade mig själv att simma 1000 meter sen gick jag upp..
Sen var det kört.. Ingela kom och frågade hur det var.. så sa jag som det var.. slutade med att jag bröt ihop, och varje gång jag lyckats samla mig kom det bara mer tårar...
Sen kom Markku som igentligen ville prata med mig då från början.. han insåg väl att jag var lite väl nerbruten för att ta allt en gång till.. han började försöka skoja med mig om linimentet, men min blick sa genast åt hnm att sluta.
Han frågade lite om jag var intresserad av att gå utbilningen för att bli tränare för de mindre grupperna... Det känns nästan som att alla vill det, eller är det kanske för att bli av med mig..? Självklart är jag intresserad, kursen kan man alltid gå och sen ta nån grupp när man har tid eller så..
Sen lämnade han resten, vi skulle ta det nästa vecka...
Clara kom när jag stod i duschen, åter och grät... Hon kramade mig tills jag samlat mig tillräckligt för att kortfattat berätta. Tack Clara <3

Sitter och pratar med Malin på msn, vi gör upp planer för resa till USA, LA om typ 2-3 år xD Det är lite kul faktiskt, man kan ju alltid drömma :)

Imorgon kommer älsklingen, sen ska vi och bowla med Malin :) och sen åker jag hem till henne och sover över. Söndag mitt på dagen träna och sen åka och titta på älsklingens match :)

Jag orkar inte det häääär :( ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0