Torsdaag..

Blä för idag, tråkväder och tråklektioner..
På förmiddagen var jag överflum, det är aldrig bra..
Eftermiddagen segade sig fram, orientering ute i kyla och lera, bläääää!!
Jag fryser typ fortfarande.. Ska linda in mig i en filt och titta på Bones sen..
Sist biologi, extremt tråkigt idag.. bara för att jag var trött..

Sen ringde älsklingen och sa att han nog inte kunde komma.. :(
Jenny ledsen då, men sa inget.
Han föreslog imorgon istället så blir väl så på endera sätt..

Borde plugga lite till Matteprovet men orkar inte...
Deppa, se på bones och se om någon har ätit upp alla mina muffins, eller om jag kan få EN?
Bläää!!

Vill absolut inte...
Tänk att slippa, så skönt det skulle vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0