Tuesday

Det sämsta med våren är att varje vår kommer alltid en stressande känsla krypande. Allt som måste göras innan skolan slutar, eller alla uppgifter och sånt som måste vara inlämnat det och det datumet..
Jag hatar det verkligen, särskillt nu!!!!

Det bästa med våren är nog det fina vädret, man kan fly ut när man vill slippa alla "kompisar"
Har mina usräkter och bortförklaringar.. Dessutom går jag andra vägar tillbaka så de inte hittar stället där jag brukar sitta..

Jag behöver skriiiva.. men vet inte vad.. har typ skrivkramp.. :(

Bdb seegt, kan inte ladda upp mina bilder :( Jenny suuur :( Försökt hela kvällen typ...

Får iaf träffa älsklingen imorgon <33 Läängtar :)
Vi ska med skolan och se West Side Storey på eftermiddagen, så har bara bild och träslöjd imorgon :)
Börja med nytt då :) Ljusstake i kallsmide, ska bli kul :)

Jag vill inte leva i den här världen, kan ingen ta mig här ifrån? ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0