First day in school...

jaha.. då var man igång igen.. usch..
Vet inte vad jag sak skriva, orkar inte komma på något bra heller, men drar väl dagen snabbt då..
10.30 I aulan för välkomstpret-grej och dela upp i klasser
10.45 Klassrummet, info och dryga namnlekar..
12.15 Rundvandring och se skolan
12.45 Lunch
13.30 Samlas i klass igen för mer info och fylla i papper och sånt.. och sen slut..

Sen var det typ bara och dra och träna direkt när man kommit hem... Var inte så kul.. alla andra fuskar ju och håller på så då blir det ännu jobbigare för mig.. USCH!!! Jag vill Inteeeeee...

Imorgon skulle vi typ få datorinloggningar, ta foto för ID-kort, och nån fysiska aktiviteter.. och så var det NV-introduktion i olika grupper.. suck...
Får väl skriva mer om klassen sen när jag kommer ihåg vem som är vem...

Tell me a good way to live, without complication and trouble, with happiness and no tears..
In the water nobody can see your tears, you just feel them burn inside and then just be another drop in the water..
And inside you a sharp voice just scream that you dont want to do this, you just wont to disappear forever without a trace...

Förlåt Pontus för det har blivit som det har.. Det är nog mes mitt fel, men jag vet inte vad jag ska göra åt det...
Jag älskar dig.. som min bästa vän, den enda jag litar på till MAX..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0