Länge sen sist..

Inte skrivit på ett tag.. inte orkat och inte velat ta mig tiden att göra det..
Varit mest med älsklingen (närmare beskrivning på sommaren får väl komma senare om jag orkar) framför allt nu senaste veckan sen vi kom hem från Gotland. Och så Stockholm med Pontus och hans andra Jenny förra tisdagen. MKT roligt och trevligt, måste göras igen, punkt slut!
Var och tränade första gången för säsongen i går. Jag ska tydligen träna med A nu.. vilket jag inteser någon logistik i alls.. men jag orkar inte bråka.. får väl bli som det blir.. orkar jag inte med det så slutar jag väl till jul eller nått..
En vecka kvar till skolan börjar.. får väl se hur det blir, ska väl bli lite spännande med allt nytt.. och så får man väl se hur allt ska lyckas gå ihop med skola, simning, flöjt+orkester och älsk..
Imorgon passa Rocky och sen på eftermiddagen åka ut till kusinerna i Viksta för att fira Henrik... och sen träna och sen får vi se om vi måste åka till älsk direkt efter träningen eller om vi slipper passa Rocky på torsdag..

Nu ska jag äta elefantsnören, så det såå!! Och gosa med älski-pälski <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0