Torsdag......................................

Skolan.. orkar inte skriva.. slutade typ 4.. hem laga mat.. orkester, nya.. var svårt.. men rätt kul.. kommer väl in i det sen..

Pontus vill typ inte veta av mig.. eller han säger att jag låter som att jag vill strypa hnm..
Sen tror han mig inte när jag försöker förklara varför jag inte kunde svara på hans sms och telefonsamtal.. pratade med Tobbe..
Jag kommer inte sova nånting i natt.. Tobbe hemma och tränar oxå så måste sova själv.. ingen som tröstar..
Och kan ju inte ringa heller.. Pontus kommer säkert bara lägga på.. då kommer det bara göra ännu ondare..
Och vill han inte veta av mig.. så vill jag inte leva längre.. Finns många sätt att dö på i storstaden..
Låt mig bara slippa leva nån? Ingenting kan ändras på.. men suddas ut med hjälp av ett försvinnande..

Håller nog på att bli sjuk oxå.. fryser massor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0