Låt mig bara slippa...

Pratade med älsk igår om det mamma gnällt om.. Han tyckte jag fick välja själv men att vi lika gärna skulle fortsätta som vi gör nu, med kondom.. Ska väl ringa sen och beställa tid för att få recept till vaccinet iaf.. typ när skolan har börjat och sånt.. och gå och höra och skolsyster kan ge injektionen, så blir det smidigare..
Åkte till älsk i morse för han hade match.. så var och tittade på den.. de förlorade med 2-1 mot Vaksala.
Nu är Älsk och springer Midnattsloppet i Sthlm.. Förhoppningsvis har han sprungit klart nu.. Så ska sitta uppe och vänta tills han smsar hur det gått.. om jag orkar sitta uppe så länge..
Har ganska dåligt samvete över att jag ljög för hnm.. Han påpekade 2 gånger att jag såg ledsen ut, och flera gånger tyckte jag betedde mig annorlunda.. Jag sa bara att det inte var något, bara lite trött.. Men så var det inte.. ville inte oroa hnm inför loppet och sånt..
Hade lust att kasta mig framför tåget idag... men det saktade ju in då för station så..
Jag har ingen lust att leva längre.. Jag vet inte vad jag vill, mer än att slippa allt..
Jag är stundvis nästan rädd för allt, till och med Tobbe, fast jag vet att han aldrig skulle göra mig något.. Det gör ont innuti mig, särskillt på natten eller när jag är utan älsk..
Låt mig bara slippa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0