20 januari 2008

Var hos älsklingen igår :) Vi gjorde inte så mkt, gosade, tittade på tv, fixa mat, han var och tränade och jag var med och tittade på. Somade när vi satt och tittade på tv på kvällen i hans famn. Han vågade inte röra på dig i rädsla för att väcka mig, så gullig :) Vaknade till slut med typ: "ojdå" och ställde mig rakt upp xD sen var man tvungen att åka hem.
När jag vaknade i morse känndes det som att jag låg kvar där i soffan hos hnm, men till min besvikelse var det ju inte så :(

Åkte och tränade en stund simmade:
1000-800-500

Sen gjorde axeln för ont så kunde inte fortsätta, måste boka tid hos Teddy igen, dels för knäna och sen oxå axeln. I bästa fall är det väl bara någon muskelbristning, då borde det bli bra snart om jag vilar tillräckligt...
Så ska inte träna nå mer den här veckan... På torsdag åker vi ju upp till Lindvallen oxå så..
Bakade bullar och var och köpte garderob och lite sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0