Är det normalt..?

Är det verkligen normalt att ha sån prestationsångest så att hungern, efter att träna och verkligen tömma alla krafter i kroppen, är så stor att det skriker i kroppen?
Vad som helst, bara tömma kroppen, simma milen, MILEN!! Det ska jag göra igen, i sommar eller nått.
Annars måste jag få någon att pressa mig, tills jag är så himla slut att jag bara faller ihop och inte orkar mer.
Springa, militärfys, simma.. vad som helst... Det kanske får bort lite av ångesten...

"Man måste älska sig själv innan man kan älska någon annan" - Det stämmer inte!!!
Jag hatar mig själv, men jag älskar min Tobias Henriksson, över allt annat, gör vad som helst för dig, du är underbarast i världen!! Om du någonsin ser det här, så ska du veta hur mkt bara några ord kan betyda, när du ger mig komplimanger, säger att du älskar mig, allt det, och att du finns tänder en låga innom mig, en anledning att fortsätta vilja leva. Jag klarar mig inte utan dig, du är anledningen till att jag lever idag. ÄLSKAR DIG!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0