Hmm.. På jobbet..

Sitter just nu och väntar på att några morfinpumpar ska ha pumpat en viss tid för att se om de funkar som de ska, är nån form av Ankomstkontroll.. så harlekt sjuksköterska och ställt in dem så att patienten inte kan ändra på mängd och sånt.

Hemma från Sicilien iaf, har inte orkat skriva något, men var väl bra. Saknade älskling massor bara. Mer kommer väl när jag läger ut bilderna på bdb eller nått..

På vägen hem släppte de av mig i Knivsta så fick sova en natt med älskling :) Såå underbart att äntligen vara hos hnm igen <3 Var där hela söndagen oxå, vi gjorde inte så mkt.. typ gosade massor och lite så :) Han hade fått betyg och mer info om deet här med flytten: De kommer endast ha el-ämnena ute på Ekeby, och de övriga på Fyris :D :D = Jag blir inte utan hnm helt iaf, vilket alltid är nått iaf :)
Hem på kvällen och sen upp och jobba på måndag morgon. Ingemar har kommit tillbaka från semestern, han har nog lite bus-abstinens xD Blev attakerad med en pinne i måndags. Jag gick förbi med i korridoren och plötsligt hoppar Ingemar ut från deras kontor med nån pinne och jagar mig genom korridoren xD Sen efter jobbet åkte jag till älskling för att träna i Valloxen. Var iskallt och regn hela dagen. Frös som sjutton trotts varm lång dusch.
Sen beställde han biljetter till Flyget till Gotland, eftersom han får följ med :D :D Tänk så underbart, den underbaraste människan på jorden på den bästa plats i universum som jag vet, kan det bli mycket bättre? Knappast :) Det ända "problemet" är att vi får säga till farfar att vi sover i olika sängar, eftersom han är sån där "inte-sova-i-samma-säng-före-äktenskap"-människa.. finns nackdelar med att ha en farfar som är biskop.. eller var..  men det löser sig :)

Så blev man ju sjuk oxå.. måndag kväll.. eller nått.. Tisdag massa ont i halsen och idag har jag börjat hosta och är jättesnuvig :(
Vill ju simma Vansbron med Pontus juuuuu!! Älskling tyckte att jag skulle åka dit i vilket fall som helst och var amed Pontus, även om jag inte kan simma. (Han verkar ha förstått att vi är vara vänner, men mkt nära, och att jag saknar Pontus, vilket är mkt skönt att han tycker är helt okej :D ) Målet är självklart att simma, men blir det värre så vet jag inte om jag kan, men jag vill!!
Nu ska jag nog packa ihop pumparna, som nu är klara och gå ner till mamma och tigga en huvudvärkstablett.. jag minns seriöst inte om jag tog någon i morse innan jag stack till jobbet... Var ju massa andra tabletter men har nu kommit fram till att jag nog inte gjorde det. Snart är det fika oxå.. ojj det ringer...
.. usch, höll på att få världens hostattack under samtalet, men lät bli att hosta tills tårarna rann xD haha.. måste ha nått hostdämpande, nu efter har jag hostat massor, ont i hela kroppen nu... usch... bläääää....
Ska iaf till älskling sen efter jobbet.. längtar så till 17.30-tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0