Nånting.. bara för att man måste skriva rubrik..

Fick terminsbrevet, eller vad man ska kalla det, från US imorse... Där det står om vilken grupp det blir till hösten..
Vet inte om jag ska vara skitsur, smått irriterad eller bara totalt bryta ihop..
"U-gruppen, tränar med A..."
U = För de som typ håller på att lägga av, en sista räddning för klubben att försöka få en att ändå fortsätta..
Och ja, visst jag har nästan inte tränat nånting under hela våren, eller inte med gruppen iaf..
Känns rätt surt att de placerar mig där utan att säga ett ord, de vet hur jag haft det under våren.. Det känns som en nervärdering eller var man ska säga.. De tror att jag ska sluta.. Mamma trodde typ oxå det.. och sen att de sätter mig i U.. gör ju en inte mer possitiv till att kämpa sig tillbaka.. snarare tvärtom.. om de tänker hålla mig kvar där länge skiter jag i det, tränar själv eller inte alls..
Men jag vill inte sluta, simningen är mitt liv, men ändå orkar jag inte alltid.. Hade inte suttit fel med Pontus nu, men men han är med sin andra Jenny skulle jag tro.. han kommer säkert bli galen på mig för att jag inte ringer... men han får väl bli det.. han kan inte mer än döda mig.. (hmm.. jo, bestämma sig för att hata mig och ignorera mig, det är 10000000 gånger värre än döden..) Fast får nog träffa hnm på söndag iaf :) Om jag blir så pass frisk att jag kan simma.. men det tror jag nog.. annars säger jag att jag är frisk.. så får det gå hur fan det vill.. jag SKA upp till Vansbro och träffa Pontus!! Kommer vara död efteråt men det är en annan sak.. han får fiska upp mig i värsta fall, det har han lovat...

Usch.. nu blev jag inte på bra humör direkt.. blev nog typ halvt bryta ihop..
Älskling kommer imorgon.. sova här och sen åker mamma, pappa och jag upp först hela vägen till vansbro och tittar lite på lördagen, och sen ner till borlänge igen till Peter (pappas kompis) och sen sover där.. eller nått i den stilen.. och så simma på söndag..
Älskling åker till Göterborg på Gothia på söndag oxå.. har sagt att han inte ska gå på discon och sånt.. så slipper oroa mig.. har ju hört vad som brukar hända på de där discona.. ifall han inte hade sagt at han ändå inte ska gå så hade jag nog inte velat släppa iväg hnm.. men men, jag kan inte styra över hnm, han får göra vad han vill, bara han inte lämnar mig så, från den sekunden finns bara EN tanke: försvinna så fort som möjligt från denna plågsamma jord.. För utan honom kan jag inte leva, han och Pontus är det ända som för mig att ens tänka tanken att ändå fortsätta leva..
Gonatt världen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0