Vansbron och lite innan.. och efter..

Älskling kom på fredagen.. tittade på Morgan Pålsson, världsreportern på kvällen.. gos och gull.. han sov kvar och morgonen efter upp och packa för Vansbron.. mängder av tårar.. han lär ju tröttna på det snart.. får skärpa mig.. men det är för att jag har så himla jobbigt att lämna hnm.. En vecka.. vi ses nog inte förens på Gotland i Visby..
Körde hnm till station och sen började vi åka uppåt. Först ända upp till Vansbro, stannade i Avesta och åt, tittade lite på starten och målet och så inför söndagen, sen åkte vi hem till pappas kompis Peter och hans familj (Lucy, Linnéa och Eloise). Orkar inte dra det som var där.. Men fick iaf Linnéas rum, mkt snällt :D
Så på söndag morgon.. gick upp typ halv åtta.. åt frukost och sen drog vi upp till Vansbro och hittade Pontus på en parkering. Gick till startområdet och började smått göra oss i ordning. Hittade resterande US-gäng oxå..
Till slut fick jag iaf iväg mamma och pappa, så kunde stilla mina egna sinnen (mamma hade hela tiden varit på mig om allt möjligt så höll på att bli tokig.. vem av oss var det som skulle simma..?) Jag dessvärre, "Vad gör vi här?" "Vad har vi gett oss in på?"
Men vi genomförde det iaf. Det är huvudsaken. 59.50, under 1 timme iaf :) Lite stolt över att ha gjort det :) Trots sjukdom :)
Var inte lika hemskt som man trodde, som alla sa.. och sååå strömt var det inte sista km..
Nästa år under 50 min iaf..
Suck, suck, saknar älskling så mkt :( de hade iaf spelat 2-2 mot ett Brazilianskt lag, Grattis grattis, 2-2 målet i sista sekunden, men det räknas ju så ;) Mot Ume imorgon tror jag det var..
Jag vill bara att de här jävla dagarna ska gå.. så jag får vara med hnm, gör så ont i mig utan hnm.. :(
Vill ha hnm här nu, nu, nu, nu, nu!!
Imorgon ska mamma och pappa göra den där laseroperationen för ögonen.. Vi får väl se hur blinda de kommer vara fram över.. Räknar ner dagarna till Gotland: 5 dagar kvar, sen åker vi..
Ska städa lite nu.. mitt rum är totalkaos och jag håller på att bli tokig över det..
See yooou...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0