1 dag kvar i skolan + avslutningen

Är typ helt förstörd.. Gråtit i 2 timmar....  Kroppen skriker av smärta...
Nålen.. Pontus vägrar typ prata med mig..
Älskling upptagen av fotbollen.. om jag skulle ringa hade han ändå vara allt för upptagen av tvn för att prata med mig, om jag så sa att jag höll på att förblöda eller nått hade han säkert bara mummlat något till svr för att sekunden senare glömt vad jag sagt...

Döda mig någon.. Snälla..?!?!

Min absolut bästa vän som jag inte klarar mig utan vill inte prata med mig och min över allt älskade underbaraste pojkvän tittar på fotboll och svarar på sin höjd på sms ibland...
Det är just nu jag behöver er, för att slippa allt det onda.. för att inte sticka mig med den jävla nålen... men ni verkar inte orka med mig och ha tid för mig, så jag får klara mig själv, inte gnälla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0