Dag 1 - Måndag

Första dagen med sommarjobb.
Först en stund med David (D2) i kundtjänst och ändrade på några saker i Medusa, eftersom det inte fanns något att göra och ingen var där än.
Sen med Johanna och Linda och packade upp sepupp-apparater (stavn?) och sen kontroll med ett datorprogram och sen klistra märkningslappar och sånt och sen packa ner, 20 st så tog lite tid..
Och personalmöte, astråkigt, tyckte tydligen alla andra oxå eftersom ett flertal slumrade till, fattade typ ingenting vad de pratade om så...
Och så uppe på 95B och hämtade en inhalator.. det är läskigt på barnavdelningarna, alla andra är kul, men barnkliniken tycker jag inte om :S
Imorgon hade David (D1) nått pappers-pärm-jobb åt mig, han sa att det var kul, men vå får väl se..

Litet extrajobb från pappas kompis, 3 örngott med en form av spetskant som har typ fransat sig.. så ska klippa bort det och sy dit ny kant så för jag 400 kr.. fått 200 i förskott, och 200 till sen.. inget jobbigt, men bra betalt, så man säger ju inte nej precis.. 400 spänn och kanterna var renklippta på en kvart, sy kanten tar väl lite längre tid men..

Dumma knä.. kom på nyss varför jag inte hade mer ont igår.. Började med att jag oförklarligt typ haltade utan att ha ont, och sen senare hög det till i högra knät, och gjorde massa ont.. men sen ont i huvudet oxå så tog tablett, så då lindrades knät oxå.. blä.. massa ont idag, särkillt cykla till och från jobbet och alla trappor.. Droga mig på tabeltter för att sov inatt och antagligen imorgon om det inte är bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0