Dag 2 - Tisdag

Pärmgrejs åt D1 idag, satt från typ 8,15 till 13.30 med dem, sätta in register, pilla in lappar i registerflikarna, sätta in papper och protokoll och sånt. På eftermiddagen lämnade D2 mig ensam med telefonen, som tur var ringde det inte, bara några bud som kom och lite folk, men det löste sig enkelt. Och sen med Klara och gjorde ankomstkontroll på 2 st dropp-pump grejer, minns inte vad de heter... Och så hittade fel i bruksen. Tårta till eftermiddagsfika (a)
Var och köpte Sommarpasset på Fyrishov efter jobbet, blev ju 100 kr billigare bara för att jag köpte det innan min födelsedag (a) fast iofs var det mammas pengar så.

Sova, massor trött, orkar ingentiiing, vill inteeee.. längtar bara till torsdag eftermiddag och få åka till älskling.
Saknar hnm så himla mkt, är så ensamt, särskillt på natten.. ingen att krama, ingen att krypa närmare om man vaknar mitt i natten och inte kan somna om... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0