Dag 3 och 4 + helgen

Onsdag:
Inventera infektionsverkstans lager, Ankomstkontroll på några typ dropp-pumpar..

Torsdag:
Mer på pumparna, och lite inventering.. hade telefonen på förmiddagen.. Uppe med Jocke på CIVA och fixade nån uppdatering på någon utrustning där, och eftermiddagen hjälpte Sevim (stavn?) med att klippa till och laminera bilder.
Sen dötid eftersom alla hade flexat ut tidigare och så var jag kvar där med telefonen.. hjälpte Linda och Johanna en stund, sen fick jag oxå gå :)
Åkte och provade och köpte våtdräkt :) Fick av mamma och pappa i födelsedags present. Och sen åkte man hem till älsklingen :) Hna drog och tränade typ direkt när jag kom, så åt och tittade på tv medan jag väntade. Sen kom underbaringen hem och vi typ kastade oss över varandra (a) och "gick och lade oss" rätt tidigt ;)
Sover så himla bra med hnm, visst vaknar man ibland och så, kryper lite närmare och kramar lite hårdare, men somnar snart om igen :)

Fredag: 
Tog oss inte ur sängen förens typ 10 och åt frukost, åkte och handlade lite middag och sånt med hasn mamma innan de skulle dra. Sen åkte de och vi vart själva i huset (så när som på 2 katter, men de var ute större delen av tiden) Kel, gos och mys i MASSOR!! Tänker dock inte vara allt för detaljerad (a) ;)
Var ner och provade våtdräkten i Valloxen :) Funkade bra, var inte såå kallt ändå :)
Älskling fick ont i huvudet och jag fixade tablett åt hnm och vi skulle bara vila en liten stund.. det resulterade i att vi båda somnade, vaknade lite knappt en timme senare och smög ut i köket och började fixa maten. Grillad kyckling, pommes och bea-sås :D Vi åt myste i soffan och åt godis och så, sen tittade vi på Rain Man och korkade upp Jordgubbsvinet :D
Såååå gott <33 Alkoholfritt så klart :)
Älskling grattade precis efter 00.00 trots att jag lyckades förstöra allt för hnm, blev tyvärr reklam precis en stund efter han hade smygit iväg, och visste inte men... så fick present redan innan 00.00 :) Ring, assnygg ;D Precis sån stil som jag ville ha (OBS INTE förlovning eller nått sånt...)
Sen somnade vi strax efter att hans föräldrar kmmit hem.

Lördag :D:D 21 juni:
Älskling grattade igen med pussar redan vid tyk sju-tiden, men vet dock inte hur vaken han var då, men gulligt iaf, sne somnade vi om, masade oss ur sängen typ strax efter 10 åt frukost och packade ihop oss för att åka in till stan och sen hem till mig.
Typ allt var stängt på stan eftersom det var Misdommardagen, men Holmlunds var öppet, och älskling ville köpa en tröja vi hade tittat på tidigare åt mig.. var tyvärr slut men blev en vindjacka åt hnm, Lyle and Scott, så klart, min lilla märkesnörd xD :)
Åt på stan och åkte hem till mig sen och gjorde tårta :) sen kom Mormor och morfar, Camilla, Micke, Elin, Jenny och Jacob, och vi åt middag och tårta :) Fick snöflinge-örhängen och 500 kr av mormor och morfar och 500 kr av Camilla och CO och så våtdräkten och ny sadel till cykeln av mamma och pappa.
Sen tittade de flesta på fotbollen och alla tippade vart 1-1efter vanlig speltid 90 min + stopptid, Älskling vann :D typ 110 kr :)
Och sen åkte gästerna hem och vi gick så småningom och lade oss.

Söndag:
Gick upp rätt sent, och åk frukost och sen slötittade på TV, Åkte sen in till stan för att köpa klänningen jag önskat mig i födelsedagspresent för pengarna jag fick. Typsikt nog hade de stängt, så ska åka efter jobbet imorgon och köpa den. Fast vart en annan typ klännings-skjorta och så fick jag en tröja som jag tittat förut på av älskling i födelsedagspresent.
Åt på stan och sen gick vi ner till ån och satte oss och gosade lite, massa nostalgiii <33
Sen åkte älskling hem eftersom han föräldrar ville att han skulle komma hem til middagen och jag hem till mig.. så sitter här och har tråkigt nu, älskling hjälper sin pappa så kan inte logga in på msn heller.. Pontus inte heller inne :(

Min mormor och morfar och Camillas familj verkar nästan tycka bättre om hnm än mina föräldrar.. De pratade nästan mer med hnm under bara en kväll än vad mina föräldrar gjort under 8, snart 9 månader....
Vill att han följer med till Gotland.. klarar inte 3 veckor utan hnm.. Efter långa diskutioner kom vi frma till att de i stort sett inte har någon anledning att säga nej... men de kommer väl lyckas ändå.. Morr.. grr... jag vägrar åka med annars!! Om de nu inte tänker låta mig åka hem till när Ponuts och Köping kommer på läger, kan de väl åtminstone låta Tobbe följa med till Gotland och vara där en vecka, blir knappt ens det eftersom de ska till Sälen sen..
Mina dumma, gnälliga, petiga föräldrar, som inte ens kan lossas att de tycker om deras dotters pojkvän..? *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0