Dag 5 - Måndag

Plastat och laminerat bilder med Sevim.. och lagt in saker i Medusa och sånt..

Köpte klänningen idag iaf.. Tobbe ville fota mig i den sen så..

Mentalt jobbig dag.. Mår så konstigt.. var till slut och tränade iaf.. våtdräkten.. funkade rätt okej, tog ett tag innan man kom på hur man skulle vända på bästa sätt utan att få in allt för mycket vatten..
Förlåt Ponuts.. du vet att jag har svårt att prata om allt när det är som jobbigast.. Du är den jag litar mest på, och vet aldrig sviker.. men går inte nu, jag vet knappt själv vad som är felet..
Bröstsim tills jag hade så ont att det inte gick mer, inget linement, pressa pressa.. usch på mig, inte tänat ordentligt..
Allt är så jobbigt och dumt.. om jag bara kunde få slippa..
Die.. nobody will miss me anyhow, so why do I had to live in this pain...?

Gonatt världen, hoppas vi inte ses mer.... inte i det här livet iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0