Nytt..

Jahapp.. då var bloggen äntligen omlaggd.. ska väl utforska snart..

Torsdag förmiddag i skolan, masso ont i huvudet, sån där huvudvärk jag brukar få innan jag får lågt blodsocker eller svimmar.. så åkte hem, eller rättare sagt till älskling (skulle ju ändå åkt dit efter skolan) på en gång efter jag hade ätit lite och skippade de 3 sista lektionerna. Han kom och mötte mig vid tåget och vi gick hem till hnm.. sen körde han mig i säng för jag var så trött och hängig, trotts att jag varit hos skolsyster (hon var för ovanlighetens skulle där när man behöve henne! :O ) och fått en tablett.. så jag sov 1-2 timmar eller nått medans älskling satt och spelade flight simulator
Lite senare kom hans mamma hem och vi åkte med henne och handlade mat till middagen, tacos :D:D
Laga mat, äta och sen efter ett tag drog Tobbe ner till Engvallen och tränade.. Åkte dit i slutet och tittade lite och sen cyklade vi hem och tittade på Tv, 2 fast 2 furious, och myste och lite så och sen sova :)

Fredag gick vi upp vid typ 10 tiden och åt frukost, sen gick vi med hans mamma och rocky ner till vattnet och försökte få rocky att hoppa i efter en tennisboll i snöre, mne den lilla badkrukan kom till slut på att han kunde dra i snöret så att bollen kom närare så slapp han blöta ner hela sig xD
När vi kom tillbaka hade Markus smsat och frågat om Tobbe ville dra ner till Broplan och spela fotboll, så vi cyklade dit och Markus och Tobbe stod och spelade mål mot mål medan jag var bollhämtare eftersom min snyggaste älskling lyckades skjuta över målet hela tiden xD Efter nån timme blev det för varmt och vi åkte hem och sen föröskte Tobbe lära mig spela Flight Simulator, vilket inte gick så bra eftersom jag inte hade tillräckligt med ork för att lära mig..
Sen vart det kväll och vi åt middag och sen vid 22 tiden tittade vi på Repmånad eller hur man gör män av pojkar med Lasse Åberg och CO.. sen sooova..

Imorse gick vi upp typ halv elva åt frukost och gjorde typ ingenting, gosade bara och försökte lära Rocky att man inte ska tugga på freesbeen och använde en vattensprayflaska (som Rocky är massa rädd för) det urartade efter en stund och jag for efter Tobbe och sprayade på honom. Mitt i alltihop kom hans farmor dig, som jag inte träffat förr, och sa "hej" när hon såg mig, jag hejade snabbt och sen for vi vidare och sprayade mer.. så artigt och snällt mot hans farmor.. :S
Åkte hem vid halv 3 för att vara hemma lagom till lilla söta kusin Elin skulle komma som är barnvakt åt nu :)
Lekt lite med Elin, lagat mat och sen borstat tänderna och nattat Elin och nu sitter man här.. ska väl snart sova..Inspektera nya bloggen lite oxå :)
Imorgon ska jag till Tobbe igen, först å titta på deras match och sen blir det väl hem till hnm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0