Äntligen lov!!

Äntligen lov!! Jippeeeey :)

Mådde illa hela dagen :( Usch, tvingade mig själv att vara kvar och skriva kemiprovet, det gick väl så där, lyckades rita fel väg på strömmen bara... är väl godkänd iaf så..
Vi fick skriva provet på idrotten och så skulle vi fått hemuppgift istället och sluta tidigare, men vi fick aldrig nån hemuppgift innan vi hann sticka så, dessutom var det typ Hjärt- och lungräddning så, inte så svårt..
Sen åkte jag hem till Älsklingen, fick vänta en stund hemma hos hnm, för han hade inte kommit hem från praktiken än, fick underhålla mig tillsammans med alla djuren och titta på lite tv. Hittade Saltkråkan :) väcker massa gamla söta fina minnen :) Tänk då var man liten, hade inga bekymmer och man levde helt ovetandes om allt det här, allt var så bra. Man ville bli stor, börja skolan.. tänk vad jag längtar tillbaka.. Få leka och inte ha några måsten, inga krav...
Hos älsklingen idag med. Lyckades äntligen få några bilder på hnm :) Min gosigaste snygging <33
TH, Patrik och Tobbes morfar kom och åt påsklunch/middag. Mkt trevlig :)
Hans morfar är skrämmande lik Åke Westin... han heter till och med Åke, han ser ut som hnm, hans röst låter som Åke Westin och han är lik till sättet. Det är läskigt. Det var första tanken när jag hörde hans röst när han kom in i hallen. Jag saknar Åke och Irene ;( De var så snälla mot mig när jag var liten <3 Åh, vad jag grät när Irene dog, det är rätt länge sen, tror jag gick i 1:an då.. Åke kanske för 4-5 år sen.. Jag kommer aldrig glömma deras lägehet, den var så otroligt mysig, massor med små saker. Jag glömmer aldrig alla gånger vi varit uppe hos dem i Ljusdal och fikat när vi varit på väg upp till fjällen :) Kommer aldrig glömma dem <33
Sen gjorde vi inte så mycket, kvid 8-tiden kom illamåendet igen. Älskling gullade sig och var så snäll mot mig <3
Såg en stund på Så Ska Det Låta, dessvärre var Carola med och töntade sig. Mådde lite bättre sen och åkte hem vid 10-tiden.
Saknar hnm så mkt redan, han blir i alla fall inte borta över helgen, blev inget träningsläger för hans del.
Kan inte leva utan dig älskling, du är underbar. Livet är förjävligt, men du gör att jag kan leva. Tänk om jag aldrig hade träffat dig :( Hade varit död för länge sen i så fall. ÄLSKAR DIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0