En tisdag...

Så himla dryg dag... Har snöat av och till nästan hela dagen, i mars. Vädret verkar ha glömt att jag vill ha Sol, Vår och SOMMAR!! NU!!!!
Läskigt nog rinner tårarna när de vill..? Upptäckte det på SO:n när vi såg på film, hade inget att vara ledsen för, men ändå rann tårarna utan att jag kunde stoppa det... Vet inte varför, men är väl bara så..
Är fortfarande så himla slut efter helgen... Inte så mkt fysiskt skulle jag tro, mest mentalt, behöver sova, men har inte tid. Drogad på Ipren större delen av helgen, eftersom knäna gjorde så fruktansvärt ont, särskillt på kvällarna. Jäääävla knän, Dumma värld, Hatade liv!
Skriva rapport så småningom, både för min egen del och för US hemsida. Och så alla bilder, tog nog över 1000 bilder, var av hälften är sekvensfoton.. Får se när jag orkar och har tid..
Måste igentligen plugga nu, prov/läxförhör i konsthistoria imorgon och kemi prov på torsdag... Kemin är väl inte så mkt men det ska ändå göras.. Orkar ingenting nu... Tänk om jag inte fanns, om jag var död... tänk vad skönt, slippa all stress och press

JAG VILL HA LOOOV!!! NUU!!!! 2 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0