Lov :)

Äntligen var man av med brorsan, morgon blir det vara ensam hemma för brorsan är hos kusinerna och mamma och pappa jobbar. Dessvärre gör älsklingen det oxå :( Kommer nog bli tråkigt efter ett tag att sitta här hemma, fast har ju lite saker att göra oxå så...

SKA GÖRAS UNDER TISDAG OCH ONSDAG:
[  ] Bilduppgiften
[  ] Plugga SO
[  ] Matte 9
[  ] Skriva klart rapporten om Kankaanpää
[  ] Kolla bio tider/filmer
[  ] Kolla resturang


Och så träna.. måste komma igång med det igen. Har så himla dåligt samvete över att jag inte tränat ordentlig och allt man tryckt i sig under helgen.. man blir ju inte dirket smalare av det.. bläää..  :( :( Mat är inte gott, det är bara något man stoppar i sig för att överleva, dessvärre trycker man i sig för mycket, särskillt i storhelger.. och massa godis.. fast godis kan jag inte leva utan, droga mig på godis så gnäller jag inte så mkt, det verkar älsklingen ha lärt sig nu, eller iaf att jag tkr om godis :)
Jag hatar mitt liv... hur många skulle igentligen sakna mig om jag försvann? inte många, så då kan jag lika gärna försvinna...dö.. alldrig komma tillbaka igen.. glassplittret i hjärtat har kommit tillbaka, inte av ensamhet den här gången, typ av.. jag vet inte men känns fortfarande i hjärtat när Ester och Karo håller på, det behöver inte ens vara mot mig eller nått... tårarna rinner lite när de vill... vad ska jag göra av mitt liv..?

JAG VILL HA MIN ÄLSKLING HÄÄÄÄÄÄÄR!!!! NUUUUUUU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0