Skit oxå..

Ont i halsen nu igen.. :(
Några extra kilon - det är bara mer att älska hata!!
Tänk om jag nånsin kunde bli av med några och bli smalare... tänk så lycklig jag skulle bli...
Jag HATAR att prova kläder för att bara inse att man ändå inte kan ha dem!
Jävla tårar.. Orkar inte hålle emot dem... de bara kommer.. det gör så ont i mig ;( hittade en nål.. Pontus blir inte glad på mig om han får veta...
Älsklingen ringde när de tränat klart, såg fullt ut för hnm imorgon oxå :( Han sa att han hellre ville vara med mig än med fotbollslaget, och när jag sa att jag kunde komma och titta på matchen sa han att han skulle bli jättejätteglad om jag gjorde det. Tårarna började rinna igen "så klart jag kommer, älskling" svarade jag och försökte hålla rösten stadig. Han skulle ringa mig imorgon om han fick ihop det. Han måste det, annars.. vet jag inte vad jag gör...

Jag fattar inte varför allt för allting gör så ont?!?! Jag har världens underbaraste och bästa pojkvän och världens bästa kompis som tar hand om mig, i övrigt är inte mig liv så hemst heller..
Varför gör det så ont i mig?!?!

Hjälp mig, hjälp mig nån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0