Höstlov...

Jahapp.. då var det lov...

Fick veta i Lördags att Mathilda Haglind har blivit påkörd av en bil på väg till skolan, och brutit ryggen... Har dock inte fått veta något mer om det, mer än att det troligen var när hon skulle gå över vägen till busshållplatsen och att föraren nog inte var berusad eller liknande utan det var en ren olyckshändelse.. Stackars lilla rara tös :(

Efter många om och menså fick jag ändå jobba...
Ångrar mig nu att jag sa ja, men men... det är bara 4 dagar, 3 kvar nu... och lite kul är det men hade nog hellre varit ledig..
Älski Jobbar oxå, så hade väl ändå bara haft tråk...
Och så ska man plugga... suck.. Historiaprov 40 sidor om Antiken.. jag kommer aldrig orka plugga..
typ mer än 2,5 år kvar att plugga.. jag kommer aldrig i livet orka så länge.. :( Läkarlinjen är bara att ge upp... Orkar jag inte nu kommer jag inte orka om jag ändå skulle komma in... så jag vet inte vad jag vill göra av mitt liv längre..
Tobias kommer säkert tröttna på allt mitt gråtande.. gråter och orkar inte berätta varför.. tills han får fråga mig saker jag kan nicka eller skaka på huvudet åt, eftersom jag inte kan säga mkt annat... orkar ingenting... borde inte ha jobbat...
Jag vill inte leva längre!!!!!!!

Nu ska jag gå och begrava mig i min säng och hoppas att jag aldrig vaknar mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0