Första träningen med Crawl :)

Jag vet att jag är seg på att skriva, men tkr inte att jag orkar vräka ur mig allt..
Jaha, då hade man tränat crawlgrupp 2 första gången. Det gick riktigt bra, mkt bättre än jag trott. Några som inte var där, andra som hade tillkommit extra, så inte säker på hur många vi ska vara igentligen xD men det visar sig väl om nån vecka ;) Nästa träning på lördag, då har jag lovat dem att lära dem dyka. Och så ska vi gå igenom lite crawl och ryggsim på land :) tråk, jag vet, men vissa behöver det verkligen..
Men duktiga är de ändå :)

Mamma har varit på mig igen.. Men har typ ändrat mig.. ska nog prova p-piller några månader och se om det funkar.. gör det inte det så återgår vi till det vanliga...
Tobbe blev rätt förvånad när jag sa att jag funderade på att prova.. nästan som att han inte tyckte att jag skulle göra det.. men antagligen för att han visste hur emot jag var det förut.. men man kan ju ändra sig.. och när jag pratade med hnm idag så hade nog han oxå ändrat sig.. sa att han skulle hjälpa mig komma ihåg att ta pillerna i tid och så :)

Ja.. annars allmänt depp bara.. älsk sjuk.. så han kunde inte komma idag.. massa tråk.. för jag ville ju träffa hnm.. men blir väl typ hela helgen istället.. Lördag skulle vi till hans farmor på middag :) så får vi väl se resten..

Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0