Helgen snart slut, igen...

Söndag 11.50.. snart slut på helgen nu igen.. sitter hos älsk ensam.. han har åkt ner för uppvärmingen till matchen.. ska ner och titta sen.. kmr typ frysa ihjäl.. det är kallt ute, och jag har typ nackspärr... och halv-förkyld igen.. usch.. jag får inte bli sjuk nu.. US Open nästa helg ju.. Då kommer Pontus :)
Fast kmr nog itne gå så bra.. har ju knappt tränat något....... Och älsk kanske inte kunde komma heller.. för han hade match då med..
Bokat tid på UM iaf.. fast blev om länge.. 30 september.. vill bara ha det avklarat så att jag slipper ha ångest..
Aja.. Imorgon handledarkurs på kvällen.. och sen plugga.. Biologi "prov" på fredag..
Ikväll måste man väl träna.. fast kommer gå åt helvete.. men mamma och pappa kommer tvinga mig åka dit iaf..
Jag längtar tillbaka till då när man inte hade massa skador och skit att dras med.. när jag kunde träna jämt..
KAN väl det nu oxå, men jag mår bara dåligt.. orkar inte.. för att de idioterna har satt mig med A gruppen..???!!?
Till jul kommer jag säkert inte orka längre.. Iaf om det ska vara så här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0