US Open :)

Weiii :D
UNDERBAR DAG!!!
Tävlingen gick väl inte kanonbra, men helt klart över förväntningarna :) Jenny mkt nöjd :)
Tänk om allt kunde vända nu? Och jag skulle kunna träna ordentligt? :O
Jag skulle bli så lycklig. Äntligen må bra igen :)
Man vet aldrig och man ska inte ropa hej förens man är över bäcken.. eller bassängen? ;)
Underbart att ha både Älsk och Bästa vän här ust denna tävling <3
Mina två underbaringar på samma gång, på dagen i vändpunkten i mitt liv?
Tänk om :D
Fixar jag bara det så kommer allt annat att ge sig oxå :) Världen kommer bli så mkt bättre om jag bara lyckas komma tillbaka :)

Tobias Henriksson och Pontus Helander, jag älskar er mest av allt annat på jorden, utan er, ingen mig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0