Ensam..

Jahapp.. lördag kväll och här sitter man ensam..
Älskling hade nån typ träningsdag med fotbollslaget idag.. så han åkte tidigt i morse och lämnade mig sussandes kvar i sängen.. sen klev man upp och tramade automatiskt iväg till Fyrishov och tränade småpluttarna..
Sen på eftermiddagen har jag inte gjort så mkt.. typ suttit vid datorn och haft tråkigt..
Älsklingen ringde sen och sa att hans föräldrar tyckte att de inte sett hnm på evigheter, så han skulle vara hemma.. men han skulle försöka ta sig hit efter middagen och så.. när jag då dinger vid sju snåretså har människan åkt över till Markus istället.. är lite smått irirterad på det.. särskillt som han vet att jag är ensam.. men men, ska väl inte haka up mig på det..
Sen ska man väl gå och lägga sig så småningom.. ensam då oxå.. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0