Heeeelg :D

ÄNTLIGEN HEEEELG!! Så himla skönt alltså :)
Nyss fixat klart pasta salladen till imorgon och lite sånt :) Gäller bara att komma ihåg alla brukar hit och dit imorgon bitti bara :) Åka typ 8 här ifrån.. liiite drygt men men vi skulle ta frukost med oss..
Blir nog en del folk: Vi (jag, älsk, Tess, Linnea och Elisabet) och sen skulle typ Karo (jaaa jag vet att det igentligen ska vara 2 r, men hon envisas med att det bara ska vara ett.. ) och hennes kompisar, och sen kanske några från tobbes klass skulle komma förbi.. vi får la se :)

Kvällen får vi väl se, vara hemma och mysa antagligen :)

Orienterin på idrotten = jag förstörde knäna
är så trist att jag inte kan vara med ordentligt.. för själva orienteringen är jag bra på men det går inte att springa på asfalt..

Sen var man iaf och tränade, var jobbitg, men som sagt, smärta är svaghet som lämnar kroppen :D
vi simmade bland annat fart växlingar i 24 minuter (4 min löst, 4 hårt, 3 löst, 3 hårt, 2 l, 2 h, 1 l ,1 h, 4  löst)
och sen bip-test :) 50or, började på 1,02 och sen en sekund ner för varje 50a klarade till 55
Är grymt stolt över det faktiskt! visst är väl inte sååååå fantastiskt, men med tanke på hur ont i knäna jag hade (=inte använde alls i stort sett) och hur lite jag har tränat på sistone så är det bra :)

Gullig film :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0