Hektiskt dag

Ja, då har man farit runt hela stan idag då.. Först skolan, matteprov och biologi med redovisning av grupparbetena. Sen var franskan inställd så älski (som hade skrivit nationella uppsattsen i svenska, så han var på fyris) och jag drog ner på stan och åt lunch på Bredbar. Nachotallrik blev det.
Sen var det till naprapaten vid 2.. han klämde och kännde på mina knän och sa att det såg mycket bättre ut nu. När jag står på ett ben och böjer på det, kan jag nu mera göra det rakt, som normala männsikor, inte som förut då hela knät vinklades inåt. Så nu gjorde han nått konstigt med nån maskin typ nått elektrisk tjolamoj som kan använde som en ultraljudsprob och så blev det varmt och typ nått sånt.. Troligen är det väl som att behandla ärrbilningen eller nått..
Men får väl se, ska dit igen nån gång efter påsklovet.
Sen träna småttingarna..bleb ingen träning för mig själv.. elakt kritik från en mamma som kom och mer eller mindre gnällde på att vi inte jobbade mer med teknik och att vi inte kan hålla extra koll på hennes son så att kan får hjälp med det och det... jag höll på att strypa människan.. hon är ju aldrig där och tittar nästan, och ungen är inte heller på träningen särskillt ofta.. dessutom är det minst 10 andra som behöver få hjälpt osv...
Sen iväg på konserten.. vi skulle vara överraskning och smyga in på UNTs fest i Musikens Hus.. Trummorna var redan riggade i salen där alla gäster minglade och sen skulle vi in typ 30 pers.. jag hamnade naturligtvis ytterst och fick flöjten nedsprungen 3 gånger under de 20 minuter vi spelade... Därefter traskade vi iväg till Katte.. för brorsan var där och hade annan konsert.. så vi fick åka mer resten av familjen hem..

Nu har jag precis skrivit klar den är drama skiten.. och måste typ tokläsa boken imorgon, för nu orkar jag inte.. sooooova på monmangen..

Fått veta när vi åker på lördag iaf.. 9.25 går planet.. vi måste åka här ifrån typ 7.15 eller nått..
och så landar vi på Arlanda typ 15.45 tror jag det var, lördagen efter då..

21 dagar tills Tobias kör upp :)
22 dagar kvar tills Ponuts kommer hiit :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0