I skolan...

Massa tråk..
Just nu har vi håltimme.. om typ 30 min öppnar matsalen så vi kan äta.. sen ska jag och spela...
Är så där lagom kul att vara i skolan.. mår illa, ont i huvudet och massa hostig.. (fast än jag tagit hostmedicin..)
gjorde misstaget att tveka lite för mkt när jag skulle ta hostmedicinen.. så sen ville jag inte hälla i mig resten..

--*--*--*--*--*--*--

http://www.aftonbladet.se/wendela/article4916112.ab
Helt sjukt.. finns ju fler anledningar att skaffa p-piller än för att skydda sig vid sex..? dessutom, de som ändå har sex i unga år, är det inte bättre att de får skydd då...? endel tjejer har ju hemska blödningar och smärtor under mensen...
han är MAN, alltså aldrig ens upplevt blödningarna och smärtan.. han har alltså ingen rätt att uttala sig..

Ni ska vi gå och äta lunch iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0