Jag är suuuuuuuuur!!

Var nyss hos Programrektorn, eftersom hon kallat oss.. (mig, tess och elisabet..) och fick veta att vi kommer att få läsa Experimentell Kemi, men INTE Microbiologi.... :*(
Vilket beyder att vi måste välja om, särskillt som jag inte fick mitt andrahandsval heller.. (hälsopedagogik, vilket tydligen var en väldigt populär kurs enligt rektorn.. men ändå tar de bort den..

Kurser kvar nu, som inte är borttagna eller fulla:
Period 2                                    Period 3
         Historia B 100 p (båda periodrena)
Racketsport 50 p                    Småföretagande 50 p
Idrott för tjejer 50 p                 Aktiekunskap 50 p
                                                   Datorkunskap 50 p
                                                  Rättskunskap 50 p

                                                  Styrka och Kondition 50 p

Typ inget som jag vill igentligen....... "joo, men det finns ju massor kvar att välja på" sa rektorn när jag gnällde över att det inte finns nått kvar nästan...
*suck* det förbättrade ju inte humöret direkt.. somnade typ halv 2 eller nått...
tack och lov bara 3 lektioner, var av jag sitter på den sista nu.. sen ska jag och simma, trots att min hals är ont.. orkar inte bry mig om det.. SKA simma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0