Lördag :)

Måste först bara börja med att mobba en tjej på hamsterpaj xD
Var en kille som hade skrivit ett inlägg i forumet och frågade om hur man kunde rädda slitna jeans så de höll längre, och en tjej svarade:
"....Du kan ju limma på baksidan eller ta på genomskinligt nagellack annars, det funkar iallafall på leggins."
Man bara "jjaaaa, jenastyg och leggins är samma sorts tyg och funkar exakt lika dant när det går sönder..?

Ja, åter till verkligheten:
I förmiddags var man och hjälptetill som korgbärare, jiippeeiii!!
Hade trott att jag anmält mig bara som att se till så att allt gick smidigt till.. men nej nej
när man kom dig 9.10 i morse fanns 3 barn där och INGA korgar alls att ha kläder i..
alla sa att det var nån annan som skulle ha fixat korgarna.. till slut var det en som fick åka upp till Coop Konsum på Torbjörns-torg och vi fick låna 16 korgar av dem. Sen lyckades jag få fast Gustav så att han stannade och så ringde jag Michaela och hon kom ner och hjälpte till.. så vi sprang där 6 stycken, fram och tillbaka..

På eftermiddagen har vi rivit altanen på baksidan. Jag klippte ner rosen (min älskade!!! :[ ) och kaprifolen medan Tobias och Eric rev själva staketet och glovet. Just nu är det ingenting alls kvar xD
Imorgon skulle morfar komma med släpet så vi kan köra bort allt skräp :)

Om ca 1 timme ska vi till farmor och farfar och äta pizza (världens godaste pizza!!) och ev är några av kusinerna där oxå :)
Var länge sen man träffade farmor och farfar så ska bli kul :)

Imorgon ska jag övningsköra :D
Och plugga och ev på börja omdesign av bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0