Onsdaaag

Onsdaag och trååk dag..
Först haft matte och nyss biologi.. vi satt mest och svarade på frågor och kollade på någon nätsida med bilder och sånt..
Nu har vi snart franska prov och sen lunch
Sen idrott.. och vi ska ha teori i fotboll och sen spela fotboll.. världens hemskaste plåga!!!
sen ska jag och bostätta mig på fyrishov..
först träna själv tsms med igu och sen småpluttarna (och försöka övertala dem att vara korgbärare, blev telefonterroriserad av micke igår om det, för de har tydligen inte fått ihop några alls nästan, hittils har jag 1 på lördag och 2 på söndag) och sen är det tränarmöte..
Dessutom har pappa träning med kroons kl 5 :) han virrade runt massor i morse och skulle leta reda på saker
"vet du vart det finns simglassögon"
"Neej jag vet bara vart mina är, men det hängde några nere i badrummet"
"men inte nu längre..."
"har du lås då?"
"Lås?!?"
"Ja, det var typ 5 år sen de införde att man skulle ha egna lås med sig"
"aha...... då kanske jag behöver ett då?"
"jo vad skulle du annars göra...?"
"ta med allt in..?"
"och rymmas i DEN väskan?"
 :D

Fast på fyrishov till typ 7-8 troligen.. älski skulle komma förbi med mat åt mig iaf så jag slipper dö av hunger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0