Rubriiiiiiiiiiiiiik

Tråkdag..
Kemi, Biologi, Franska (elaka lärare, oförberett prov.. typ lucktext..), Lunch, Matte, Engelska --> hem och plugga
Jag är jättetrött, har ont i huvudet, fryser trots att solen ligger mot väggen och jag har tjocktröja på mig.. skulle inte förvåna mig om jag var sjuk imorgon.. skulle inte göra mig något.. för det ända roliga vi har imorgon är en intervju om hjärt- och kärlsjukdomar med en som heter Jonas...
16.30 imorgon oxå.. blää.. kemilektion flyttad från nån gång i maj till nu..
Älsk skriver teori imorgon igen.. håller tummarna massor :)

Vad ska man hitta på i helgen då..? Nån som har några idéer?
Torsdag blir det iaf forsränningen på förmiddagen och typ nån majbrasa på kvällen eller nått.. annars inget bestämt, mamma förbjöd mig iaf att plugga så..
Resten av helgen blir det plugg.. Slutprov i kemi på tisdage (den 5 maj).. min lärare sa idag att om jag skriver ett mvg på provet då så får jag mvg i Kemi A.. altid hoppas iaf..
Älsk ska till Åland på lördagen på match.. han tyckte jag kunde häna med men lixom vad ska jag gör där..?

1. jag skulle ha sjuk dåligt samvete för att jag inte ägnar varenda minut åt att plugga

2. jag tycker det är tråkigt att titta på fotboll.. (något roligare när det är älsklingen som spelar men......)

3. Känner bara 2 av de andra som ska med utöver tobbe och de säger inte ett ord till mig...

4. kommer troligen inte kunna åka samma båt som dem...
Får la se vad man har tid till, skriva om stilmallarna till bloggen och lite sånt kanske.. och så ska vi ävl återuppbygga altanen oxå..

Fick iaf veta ATT jag får sommarjobba, när och hur mycker är inte besämt än (= jag kan köpa laptop sen :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0