Sunday evening

Idag har det inte blivit så mycket gjort.. somade nån gång ett halv två.. fast har varit duktig och pluggat endel kemi, typ skrivit upp det viktigaste och sånt..
Annars varit på stan och köpt ny kjol..
Mamma var och tittade på lägenhet med Camilla idag.. eftersom hon och Micke ska separera.. och hon står först i kön på en 3a via uppsala hem nu, och det verkar som det blir den :) Mamma sa att den var bra, inte kanon kanske, men den ligger lagom.. nära hem till oss och mormor och morfar och cykelavstånd till jobbet :) In flytt 1 juni i så fall :) Hoppas för hennes och Elins skull att det fixar sig :)

Imorgon är det skola.. 2 st 16.30-dagar på tur.. både måndag och tisdag, eftersom min kemilärare har lagt in nån extra lektion där, eller typ flyttat den från vecka 21 till nu.. blir samma sak nästa vecka..

Nästa helg är det GP.. nästa helg skulle Pontus ha kommit.. Nästa helg pratar mamma och pappa om att ev. riva altanen (som vi har sagt att vi ska göra i säkert 5 år..).. och nästa helg står man väl och förstöker få några simmare att förstå hur systemet går till med korgbärningen.. Erbjöd mig att ställa upp som ansvarig för korgbärningen på lördag förmiddag, för att ha något att göra (vet inte om det direkt hjälper mot att inte tänka så mkt på vad jag ananrs skulle ha gjort, eftersom en simhall har allt för många betydelser för mig..) och fick  "Perfekt Jenny, du är en klippa!"  till svar från Christer.. det vämde :)

*suck* jag lever just nu på sånna saker.. suger åt mig all glädje det kan finnas i allt vad folk säger, det är det som håller mig vid gående och stående nu.. allt känns bara så uselt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0