"Life is so hard it hurt like hell..."

Ingen aning om vad man ska skriva.. varit en seg dag.. det ända positiva är väl att det är sol ute..

Tobbe klarade inte teorin.. 48 p.. 52 var godkänt och 65 max

Har sjukt mkt överskottsenergi.. och kan fortfarande inte träna.. men imorgon skiter jag i det.. ska simma :D
och så ska jag till Teddy igen..

Ont inuti fortfarande.. Skulle vara så underbart om Ponuts kom hit då den 24:e.. men har inte orkat fråga hnm om det igen.. känns som det bara kommer bli som sist.. att vi mer eller mindre bråkar om det.. och det skulle jag inte klara en gång till..

--*--*--*--*--*--*--

Vill träna träna träna.. allt vad jag orkar och sen lika mycket till.. det hjälpte förut iaf.. gjorde inte lika ont inuti då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0