Rubriiiiik

Ja, då var det måndag igen och skola...
redan genomlidit 3 av lektionerna.. bara 2 kvar nu, matte och engelska..
Just nu har vi lunch.. och Tess sitter och gnäller över att allt hon gjorde på power pointen till vårt bildarbetet har försvunnit..
Sovit dåligt i natt igen.. typ som en mardröm.. eller vad man ska säga.. känns så iaf.. mitt undermedvetna vill plåga mig.. drömde att Pontus kom ändå.. vaknade av att jag grät.. chansen att det skulle hända är väl typ 1 på miljonen eller nått.. klockan var då typ 4.30.. sen somnade jag alldrig riktigt om, utan vakande hela tiden.. så är rätt trött nu..

Nu spelar någon i korridoren sönder knäckebrödsdansen, undrar bara när högtarlarna i laptopen går sönder..

Kom på att det är tränarmöte på onsdag oxå

Den här veckan:
* Extra kemilektion på tisdagen, slutar 16.25...
* Franska prov onsdag
* Tränar möte onsdag
* Franska prov del 2 torsdag
* Svenska inlämning av bokarbetet..
* Nationella Engelska, uppsats.. EFTER skoltid.. jävla skolan.. vi slutar typ 15.30...
Sen är det heeeeelg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0