Utkast: Jag blir ...

Jag blir sååå tröött och sur...
Therese och Elisabet har frågat mig typ 10000000 frågor om engelska bok rapporten.. "vad har du tagit för ord?" "vad har su skrivit?" "är du klar än?" "Hur många ors har du skrivit?" "Ska man skicka till urkund?"

just nu är det 10 ynka ord kvar och jag har typ 1,5 timma på mig.. det går inte särskillt snabbt.. är typ för trött för att koncentrera mig..
Bästa citatet ur boken, vilket jag skulle känna för att göra nu på en gång: 

"Are you crazy, Flynn? Get out of that pool before you kill yourself"
 Blir härligt att göra det imorgon efter skolan..

--*--*--*--*--*--*--*--

703 ord, bara försöka komma på nån bra slutklämm så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0