Ensam..

Ja.. nu sitter man här själv.. har jag tur är älsklingen här om ca 1 timme..
Har suttit livrädd typ 10 min nu.. har låtit på nått konstigt sätt typ från källaren trodde jag.. men tack och lov är det typ i något av husen brevid som spelar musik eller nått :)

Jag är tröööött!!.. men jag lovade att jag skulle hålla mig vaken så att jag kan släppa in Tobias och han pappa när de kommer hem :)
Tobias har iaf gått imål, ca 44 minuter :) vet inte exakt, för står så konstigt i smset xD
Simba är heltokig.. han kom hit för en stund sen och la sig och gick lika snabbt, och så fram och tillbaka typ 4 ggr.. sen ville han ut i regnet.. så ska gå och kolla om han sitter vid dörren eller nått nu..

Gonatt alla ni som får gå och lägga er nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0