Härlig dag :)

Ja dagen har varit härlig :)
Vaknade vid 10-tiden hos älskling (dit jag åkt dagen innan = samma dag som vi kom hem från Gotland. "Rapport" om Gotland kommer senare, håller på att skriva ihop det :) )
Efter frukost åkte vi till Gränby och kollade lite på det som var kvar av rean :) Köpte en blus med blå och gröna blommor på (149:-)och en top med krage i vitt (99:-) :)
När vi kom hem hade jag fått brev från US. De hade tydligen "hittat" mig i organisationen igen xD de har omorganiserat grupperna, och nu hade de skickat brev om BA-gruppen till mig (finns: C, CB, B, BA, A)
Har funderat länge på att återuppta simningen igen, och nu har jag i princip bestämt mig för att jag ska göra det. Om jag hamnar i BA-gruppen i fortsättningen eller inte, det spelar inte så stor roll (dock var det rätt bra tider i den gruppen så skulle passa mig bra :) )
Lagade TexMex-gryta och sen åkte jag och älsk och tränade :) Simmade 2200 m i denna formation:

300 m insim
8 x 125 m rullande medley
700 m arm (m dolme och padlar)
200 avbad

Nu har man tuggat i sig ett äpple och kollat på lite hemsidor med träningstips och mat och sånt och nu blir det plumsa i sängen :) Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0