Helt okej dag :)

Dagen har rullat på rätt bra, var dock super trött på förmiddagen..
Vi hade Kemi först, och typ räknade med några formler, vad det nu var...?
Sen matte, och sen var jag iväg och spelade flöjt :) Dancing Queen, höll på med den utantill :) så man kanske ska anstränga sig och öva lite? ;)
Sen tillbaka till skolan, och äta lunch och sen vänta på att nästa lektion skulle börja (jaa, långlunch igen, pga språkblock) och sen Fysik och sen Profil (en föreläsning av Dan Larhammar kallad "vetenskap kontra pseudovetenskap", faktiskt rätt bra :) )
sen en sväng ner på stan, bla nyöppnade Cubus, bidde 2 par typ jeans, var 25% rea så :)
Hem och fixa middag, se på Bones (de har börjat cencurera de döda:O!!! vafaaan?!? ) och sen tog älskling och jag en promenad till ICA för han skulle ha lite proviant till imorgon (spela golf).. sen var jag duktig och var ute och hoppade hopprep :D 2 min jobb, 30 sek vila i 15 min totalt :)
Sen blääig matteläxa som inte ens pappa kunde hjälpa mig med..
SOOOOOVA nuu, gonatt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0