Lång dag!

Låååång dag.. Dock sovmorgon men... började 10, fysik, långlunch, svenska, ind val (expeimentell kemi)
Sen dra iväg och träna :) 40 min simning:
150 insim
50 fr 9-takt
16 x 50 fr 25 hårt - 25 löst
12 x 50 ry 25 hårt - 25 löst
8 x 50 br (fast jag simma fr..)
4 x 50 fj 25 hårt - 25 löst (fr löst)
200 avbad

                    ca 2400 m

Rätt mkt för 40 min tkr jag :) Fjärilen gick dock bra segt.. men var väl för trött, dels från igår oxå..
Sen var det landträning :)
Först lite hopprep
4 x 20 situps
2 x 15 "gymsitups" (går upp lite och håller kvar, går upp lite till och håller kvar, sen ner lite och håll kvar och till sist ner helt)
2 x 1 min "knuffa ben" (mage oxå..)

Sen ner i klubbis och värma mat och kopiera papper.. sen träna Medleygruppen, första träningen.. jaa.. gick väl bra, även om det var lite odiciplin typ.. men men det löser sig senare :)

Nu har jag nyss kommit hem och har fixat lite mackor till imorgon.. Morgonträääning :O och så idrott imorgon oxå..
Snart dags för sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0