Riita :D

Idag har jag ägnat dagen åt:
* var på eurostop m älsk
* såsat och segat i Knivsta videobutik medan Tobbe och hans kompisar tippade (hur lång tid kan det ta igentligen...? och hur många lappar kan man fylla i innan man är nöjd och lämnar in? :O Lååång tid och Måååånga!!)
* Ritat :) Bilden är inte riktigt klar än.. men det är iaf en bild av mitt halsband som jag har haft på mig sen jag köpte det.. Det påminner mig om Pontus.. <3
Längre ner är själva hänget, och jag har skuggat det som ljuset föll på det när jag satt och ritade och i övrigt ritat som det ser ut :) Är endast blyerts (3B och 6B)
* och nu ska vi titta på film :) Sagan om de 2 tornen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0