Rock Out :)

Efter träningen blev det snabbt hem och äta lite och sen åkte vi in till stan och Stadsparken för att kolla på när Basement spelade på Rock Out :) Ni som inte var där: Ni missade faktiskt något riktigt bra :)
Här är lite bilder som jag tog :) Dennis lärde mig lite knep för att fixa till dem lite, och jag är rätt nöjd faktiskt :)



Enda bilden på HELA bandet samtidigt :)
Från vänster: Tom, Johan, Jens, Gunnar (på trummor bakom) och Amin? (tror jag, han var bara gästspelare på några låtar)



Johan :)



Johan igen



Inte väldens bästa bild, men den är en i mängden och får symbolisera hur mkt Johan far om kring på scenen :)



Johan och Jens :)



Johan :) Jag vet att det är många bilder på hnm, men de var de bilder som blev bäst :)


Solo av Jens :)



Johan :)



Tom och Johan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0