Simmaaaa :D

Idag har jag varit och simmat första passet med grupperna :)
Just idag var BA, B och några från CB där :) Var mycket folk men det var grymt kul :)
Vi simmade ett teknikpass på 2300 m (ca 1 timme och 20  min) ska försöka komma ihåg:
200 insim
2 x 50 touch head ( precis som det låter )
8 x 25 frisim, betoning sträcka ut, greppa vattnet långt fram
8 x 25 ryggsimsben
8 x 25 ryggsim, fokus rotera - lyft axel
2 x 50 ryggsim - fart
8 x 25 bröstben (bentag neråt för att få upp rumpan)
8 x 25 bröstarm med kick
2 x 50 bröstsim - fart
3 x 100 frisims arm med dolme
2 x 100 frisims ben med platta + fenor
8 x 25 varannan fr - ry, med fenor valfri fart
5 st streamline från pall
100  valfri avbad
100 dubbelrygg avbad

Nu har vi nyss ätit middag, jag var jättehungrig när vi hade cyklat hem (trots banan direkt efter att jag kommit ur vattnet).
Nästa träning är på onsdag samma tid (16.00-17.30)
Längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0