Träning nr 2! :)

Japp, eftersom jag ska skriva träningsdagbok och inte har något bra block att skriva det i så kommer även dagens pass att hamna här:

100 medley
50 rygg
100 bröst
50 fritt
100 medley
8 x 25 bröstben som igår
4 x 50 bröst-te 1 armtag 2 bentag
100 bröst
8 x 50 rygg med paddlar
200 snacke-ben
400 medley
200 avbad ute
                                                         2100 m

Så grymt stolt över mig själv (kanske jag var i måndags oxå, så kanske tjatar lite mkt om det.. men men..) Simmade 400 medley utan några igentliga stopp, mest stolt över 100 fjäril :) Det var inte vackert, det gick inte snabbt men jag tog mig igenom det!!

Måste bara passa på att nämna Gårdagens bästa:
Vi har haft målare här några dagar och igår sa de till brorsan:
"Du, grabben, vi är klara för idag nu.. förresten.. han där (och pekar på kollegan) har ett vad... Är du den där killen i Telia-reklamen?"
Den andra killen hade tydligen sagt "100% att det är han, ska vi slå vad eller?"

Nu har vi nyss packat upp den nya tvn.. 32" platt.. SKITSTOR!! vi måste köpa ny tv-bänk för den vi har är för hög xD
Och inte nog med att jag tycker att man måste vrida på huvudet för att se hela bilden, så har mamma och pappa köpt TVÅ(!!) stycken lika dana!.. den andra ska stå i deras sovrum (kommer täcka hela väggen ovanför deras klädmöbel eller vad man ska kalla den) xD

Imorgon ska vi strosa runt på stan och jag ska köpa kalender och block och lite sånt, och så ska vi kolla om det är något kvar på rean :)
Sen blir det träning igen kl 16.00 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0