41, 5 min timmar kvar :D

Ja, då var det tisdag.. jissies vad tiden går när man är ledigt.. önskar det var 2 veckor istället för bara fjuttiga en..
Idag har jag varit och klippt mig.. och varit hos mormor och morfar :D
mitt hår är KORT :D haha, men jag tycker iaf att det blev snyggt :)
Blev kvar en bra stund hos mormor och morfar, och älski tyckte väl att det blev lite tråkigt i slutet, när vi bara satt och pratade efter fikat.. men han är så gullig som offrar sig, han vet hur mycket det betyder för mig..
På söndag kväll läggs mormor in.. och ska operera höften på måndag morgon.. det är nog jag som är mest nervös.. men det kommer nog gå bra :) nu kommer hon äntligen kunna gå, och så hoppas vi att hon får tid för den andra höften ganska snart, så hon inte alls behöver ha ont mer :)

Snart åker jag till Pontus :D bara 41,5  timmar kvar tills vi ses :) ska bli såå kul :) längtar så :)

Ska gå och titta på tv eller spela The Sims nu..
Pontus du kan smsa om du loggar in på msn, om jag inte är inne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0