Alla Hjärtans Dag, fast dagen efter :)

Igår var det alla hjärtans dag :)
Var och tränade mina små simmare på förmiddagen, vi körde landträning oxå :) De tyckte jag var elak mot dem, och sa att jag skulle vara snäll "jag ska vara snäll sen, efter träningen"
Sen åkte jag hem och försökte få klart älskis tavla, medan han var och spelade match.. Dock kom han hem innan jag var helt klar, men satte hnm vid tvn en stund tills jag var klar :)
Han tyckte den blev jättesnygg :D och tärningarna var roliga tyckte han xD
Fick örhängen av hnm svarta med lila "stenar" typ droppformade :) och ett halsband med ett hjärta :)
Sen var vi och handlade lite efterätt och cider och godis till kvällen..
och när vi kom hem blev det mys i badkaret med ljus :) och sen i sängen (A)
Till middag åt vi grillad kyckling, krocketter och beasås, och så tittade vi på nån film som gick på 3an
Typ vid 11 blev det efterrätt, choklad-kross-glass och varma hallon <33
Lite mer mys, och sen orkade jag knappt hålla ögonen öppna så vi gick och lade oss :)

Nu sitter jag hos Tobias.. Vi åkte hit mitt på dan och jag var och gymmade medans han hade fotbollsträning.. sen dess har vi typ inte gjort nånting.. Tittar på så snygga kläder nu (A) ( http://www.klaeder.nu/rock.html bara för att jag sak hitta tillbaka till sidan sen)
Simba har bestämt sig för att följa efter mig, och jag börjar få mina allergi-symtom.. han ska hela tiden sitta i mitt knä och håra ner mig, men nu är det massor över hela mig, så kliar i ögonen och halsen.. Just nu sitter SImba på stolen bredvid mig och tittar på mig.. jag ska rymma :O och stänga in hnm nåns stans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0