Barnvakt :)

          

Varit barnvakt åt Elin idag :) Världens goaste unge :D
och så var vi och hälsade på mormor och morfar :) Mormor var otroligt mkt piggare och gladare än när jag träffade henne sist, innan operationen :) Hon sa " om det inte var för den andra höften hade jag kunnat gå hur bra som helst redan nu" och det har inte ens gått en vecka :D Är så glad för hennes skull :) Operation för den andra höften blir nån gång efter sommaren :)


                    



Bild från i fredags på mig :)




var på stan en stund :) Skulle köpa klockan, men den var slut.... :(:(:(
Köpte Bokstaven nedan :) Fast var sur för att det inte fanns något P... hade velat ha det oxå :)





Sen hittade jag såå söta örhängen på guldfynd :) Fast jag köpte dem inte, men kanske ska sen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0